Hvornår får jeg en kvittering eller faktura?
Når du foretager en bestilling via vores hjemmeside, modtager du en ordrebekræftelse umiddelbart efter din bestilling. Har du valgt faktura-betaling vil du modtage en faktura samtidig med din ordrebekræftelse. Når dine varer sendes fra vores butik i Slagelse, vil du modtage et tracking nummer.
Hvordan ser jeg, hvad fragten koster?
Når du laver en bestilling hos E-skilte, vil du i din kurv kunne se fragtomkostningerne. I kurven vil du også kunne se dine muligheder for forsendelse, om du ønsker levering til pakkeshop, privat eller erhverv. Når din ordre sendes fra os, går der typisk én hverdag, før du modtager dit skilt.
Kan jeg tilføje et nyt produkt til min eksisterende ordre?
Ja, det kan du godt. Hvis du har foretaget din ordre, og ordren ikke er sendt afsted fra os endnu, kan du altid ringe til os på 82823084 eller skrive en mail til [email protected]. Så ændrer vi din ordre med det samme, så du modtager dine ønskede skilte.
Jeg har lavet en fejl i min ordre. Hvad gør jeg?
Har du eksempelvis lavet en fejl i dit Design-selv skilt eller skrevet en forkert tekst under tekstændringen, kan du skrive til vores kundeservice på [email protected]. Så retter vi fejlen, så du modtaget skiltet, præcis som du håber.
Hvorfor har I ikke besvaret min e-mail?
Når du sender en mail til os, vil vi ofte besvare den med det samme. Der kan i nogle tilfælde være længere svartid (op til 3 dage). Oplever du længere ventetid, er du altid velkommen til at ringe til os på 82823084. Ofte kan vi besvare dit spørgsmål telefonisk.
Kan jeg lave korrektur på skiltet, inden det produceres?
Ja, det kan du godt. Når du er inde på det produkt, du vil bestille, kan du tilvælge at få tilsendt dit design på mail til korrektur gennemgang. På den måde er vi sikre på, at du modtager det skilt, som du har forventet. Det kan ofte være en god idé, hvis du har lavet en lidt mere kompleks beskrivelse af dit ønskede skilt, eller hvis du bestiller et bryllupsskilt eller en gavecheck, hvor de små betaler er altafgørende.
Laver I også skilte på andre sprog?
Det gør vi faktisk. Som standard i sortimentet har vi også skilte på tysk og engelsk. Er der et skilt, som ikke er på det nødvendige sprog, kan du tilvælge den feature, som hedder “Tekstændring” inde på produktet. Her vil du kunne skrive teksten på det sprog, som du ønsker på dit skilt.