FAQ – Ofte spurgte spørgsmål

I vores FAQ kan du finde svar på de spørgsmål, vores kunder ofte stiller os.
I vores FAQ, kan du blandt andet få svar på de mest almindelige spørgsmål om betalinger, fragt og vedligehold af skilte.
Er der noget, du ikke kan finde svar på, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på 82 82 30 84 eller [email protected].

Ordre

Hvornår får jeg en kvittering eller faktura?

Når du foretager en bestilling via vores hjemmeside, modtager du en ordrebekræftelse umiddelbart efter din bestilling. Har du valgt faktura-betaling vil du modtage en faktura, når skiltene er færdigproducerede og er klar til afhentning eller levering. Når dine varer sendes fra vores butik i Slagelse, vil du modtage et tracking nummer.

Hvordan ser jeg, hvad fragten koster?

Når du laver en bestilling hos E-skilte, vil du i din kurv kunne se fragtomkostningerne. I kurven vil du også kunne se dine muligheder for forsendelse, om du ønsker levering til pakkeshop, privat eller erhverv. Når din ordre sendes fra os, går der typisk én hverdag, før du modtager dit skilt.

Kan jeg tilføje et nyt produkt til min eksisterende ordre?

Ja, det kan du godt. Hvis du har foretaget din ordre, og ordren ikke er sendt afsted fra os endnu, kan du altid ringe til os på 82823084 eller skrive en mail til [email protected]. Så ændrer vi din ordre med det samme, så du modtager dine ønskede skilte.

Er ordren ikke afsendt endnu, kan du også lave en ekstra bestilling via hjemmesiden og skrive i bemærkningsfelter ved checkout, at du ønsker ordren sendt med din forrige ordre. Her er det vigtigt, at du notere ordrenummeret på din aktive ordre. Som leveringsmetode kan du vælge ‘Afhentning hos E-skilte (Slagelse)’, så du ikke skal betale fragt to gange.

Jeg har lavet en fejl i min ordre. Hvad gør jeg?

Har du eksempelvis lavet en fejl i dit Design-selv skilt eller skrevet en forkert tekst under tekstændringen, kan du skrive til vores kundeservice på [email protected]. Herefter vil vores designer tage sig af opgaven og sørge for, at du modtager et skilt, der er præcis, som du ønsker.

Hvorfor har I ikke besvaret min e-mail?

Når du sender en mail til os, vil vi ofte besvare den med det samme på alle hverdage. Har du ikke hørt fra os inden for 3 timer, har vi muligvis ikke modtaget mailen, og det vil derfor være en god idé at ringe til os på 82823084. Ofte kan vi besvare dit spørgsmål telefonisk.

Kan jeg lave korrektur på skiltet, inden det produceres?

Ja, det kan du godt. Når du er inde på det produkt, du vil bestille, kan du tilvælge at få tilsendt dit design på mail til korrektur gennemgang. På den måde er vi sikre på, at du modtager det skilt, som du har forventet. Det kan ofte være en god idé, hvis du har lavet en mere kompleks beskrivelse af dit ønskede skilt, eller hvis du eksempelvis bestiller et bryllupsskilt eller en gavecheck, hvor de små detaljer er afgørende.

Laver I også skilte på andre sprog?

Det gør vi faktisk. Som standard i sortimentet har vi også skilte på tysk og engelsk. Er der et skilt, som ikke er på det nødvendige sprog, kan du skrive din egen tekst på det ønskede sprog i “Tekstændring”-feltet inde på produktet. Her vil du kunne skrive teksten på det sprog, som du ønsker på dit skilt.

Betaling

Hvornår trækker I pengene?

Når du laver en bestilling via vores hjemmeside, vil pengene først blive trukket, når ordren sendes fra vores butik i Slagelse. Det betyder samtidig, at du har mulighed for at foretage ændringer til din ordre, så længe pengene ikke er trukket endnu, hvis det skulle være nødvendigt.

Kan jeg betale via EAN?

Når du handler hos E-skilte, har du mulighed for at betale på mange forskellige måder; herunder også med EAN. For at betale med EAN skal du blot vælge EAN-betaling under trin 2 af checkout, hvor du også indtaster dine kundeoplysninger. Herefter kan du indtaste jeres EAN nummer, Referenceperson og Rekvisitionsnummer.

Jeg har problemer med betalingen. Hvad gør jeg?

Ved e-handel kan der nogle gange opstå problemer med betalingen. Det kan eksempelvis være problemer med NemID, MitID eller med netværket.

Oplever du problemer med betalingen, er det en god idé at kontakte os på 82823084, da problemet ofte kan løses via telefonen. Kontakter du vores kundeservice, vil vi i det fleste tilfælde hurtigt kunne løse problemet.

Varer

Hvorfor modtager jeg ikke min skiltestang samtidig med mine skilte?

Når du bestiller et skilt med tilhørende skiltestang, modtager du dine skilte fra os og din skiltesstang fra et eksternt fragtfirma. Vi bestræber os altid efter, at dine skilte og din skiltestang ankommer samme dag, men grundet stangens størrelse og vægt kan den i nogle tilfælde ankomme en eller to dage senere.

Hvornår modtager jeg mit skilt?

Fra det tidspunkt du har lagt din ordre, vil der typisk gå 1-3 hverdage, før du modtager dit skilt. Hos E-skilte har vi ingen lagerføring af varer, så når vi modtager din ordre, bliver dit skilt speciallavet til dig. Således har vi minimalt spild under produktionen, da vi ikke producerer et unødvendigt antal skilte.

Har I mængderabat?

Ja, det har vi. Mængderabatten afhænger af, hvor mange skilte du bestiller. Desuden gælder mængderabatten kun for identiske skilte. Herunder kan du se mængderabatterne:

  • Bestiller du 2 stk skilte: 10%
  • Bestiller du 5 stk skilte: 20%
  • Bestiller du 10 stk skilte: 30%
  • Bestiller du 25 stk skilte: 40%
  • Bestiller du 50 stk skilte: 50%
Hvilket materiale skal jeg vælge?

Når du bestiller dit skilt, er det vigtigt, at du bestiller dit skilt i det rigtige materiale. Når du er inde på et produkt, kan du i bunden af hjemmesiden se en samling af videoer, hvor vi beskriver de forskellige typer materiale, så du bedre kan danne dig et overblik over det rigtige valg for dig.

Du kan eventuelt se vores materialeguide her: https://e-skilte.dk/materialeguide/

Kan jeg få min egen tekst på standardskilte?

Ja, det kan du sagtens. Når du er inde på produktet, skal du blot udfylde din tekst i “Tekstændring”-feltet. Herefter vil vores designer overtage opgaven og tilpasse skiltet til dine ønsker. Ønsker du yderligere en korrektur gennemgang af skiltets design, inden vi sætter det i produktion, kan du også tilvælge dette inde på produktet, inden du lægger det i kurven. Når du indtaster din tekst i, vil der komme et nyt felt frem med korrektur under “Tekstændring”-feltet.

Fragt & Forsendelse

Hvor lang leveringstid er der?

Fra du lægger din ordre, vil der typisk gå 1-3 hverdage, før du modtager dine varer. Når du placerer din ordre, bliver dit skilt sat i produktion, hvorefter det sendes til dig. Leveringstiden afhænger af den type materiale, du vælger. Når du bestiller dit skilt, kan du se leveringstiden på det enkelte materiale, inden du lægger produktet i kurven.

Hvordan ser jeg Track & Trace på min bestilling?

Når din pakke sendes fra vores butik i Slagelse, modtager du en mail med et trackingnummer, hvor du kan spore din pakke. Du kan også indtaste dette trackingnummer hos GLS, hvor du kan du følge din pakkes forløb. Her vil du kunne følge trin for trin, hvor din pakke er. Der går typisk én hverdag fra registreringen hos GLS, til du modtager din pakke.

Er min ordre blevet afsendt?

Har du ikke modtaget noget trackingnummer på din e-mail, er din pakke sandsynligvis ikke sendt endnu. Er vores leveringstid overskredet, er du velkommen til at kontakte os på 82823084 eller på [email protected]. Således kan vi se, hvor langt i processen din pakke er.

Kan jeg afhente min ordre hos E-skilte?

Ja, det kan du sagtens. Når du har lagt dine ønskede varer i kurven, kan du vælge leveringsmetode. Du skal blot vælge ‘Afhent hos E-skilte (Slagelse)’. Når dine skilte er færdigproducerede, vil du modtage en besked fra os om, at din pakke er klar til afhentning.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en vare, som er beskadiget under transport?

Hvis du har modtaget en vare, som er beskadiget ved ankomst, vil vi i de fleste tilfælde blot sende dig et nyt skilt. Afhængig af typen af skilt, kan vi også i nogle tilfælde bede dig om at sende dit skilt retur til os i Slagelse. Her modtager du en returlabel fra os. Er du ikke tilfreds med dit skilt ved ankomst, kan du altid kontakte os på 82823083 eller på [email protected], så vi sammen kan finde en løsning.

Hvordan får jeg fri fragt på mine varer?

Hos E-skilte har vi fri fragt til pakkeshop, når du bestiller for mere end 599 kr. Når beløbsgrænsen er nået, vil du kunne se, at leveringsmetoden GLS Pakkeshop står til 0 kr.

Vedligehold af skilte

Hvordan vedligeholder jeg mit klistermærke?

Vedligeholdelse af særligt udendørs klistermærker er vigtigt for at sikre klistermærkets holdbarhed og synlighed. Udendørs klistermærker er typisk udsat for vejrforhold, der over tid kan forringe skiltet kvalitet, hvis skiltet ikke bliver vedligeholdt. Vi anbefaler, at man med jævne mellemrum rengør sit klistermærke for at undgå ophobning af snavs.

For at rengøre skiltet, anbefaler vi, at man starter med at tørre skiltet af for støv og andet snavs. Dette kan let gøres med en tør klud eller en børste. Herefter kan man bruge en klud med varmt varm og en mild sæbe til at vaske det øvrige snavs af.

Når du laver vedligehold på dit klistermærke, er det vigtigt at være forsigtig omkring kanterne, så der ikke kommer sæbevand ind under skiltet. Det vil forringe skiltets klæbeevne. Vi fraråder desuden, at man anvender hårde rengøringsmidler.

Hvordan vedligeholder jeg mit PVC plastik skilt?

For at sikre lang holdbarhed på dit plastik (PVC) skilt, anbefaler vi regelmæssigt vedligehold af skiltet. Er skiltet monteret udendørs, vil det blive udsat for vind og vejr, der over tid kan forringe skiltets kvalitet og synlighed. Derfor er det også vigtigt at vedligeholde skiltet med jævne mellemrum.

Hvis skiltet er reflekterende, selvlysende eller har en antigraffiti laminat, anbefaler vi, at man rengør skiltet med sæbevand og en blød klud. Det er vigtigt, at alger og alt snavs, bliver tørt af skiltet for at forlænge skiltets levetid.

Er skiltet ikke reflekterende, selvlysende eller har en antigraffiti laminat, kan du nøjes med at rense skiltet med vand og en blød klud. Her fraråder vi, at man anvender skrappe rengøringsmidler eller eksempelvis en højtryksrenser, da det i værste fald kan ødelægge skiltet.

Hvordan vedligeholder jeg mit aluminium skilt?

For at forlænge levetiden på dit aluminiumsskilt skilt, anbefaler vi, at man foretager vedligehold af skiltet med jævne mellemrum. Ved udendørs montering af skiltet, vil det typisk blive udsat for vind og vejr, der over tid kan forringe skiltets kvalitet og synlighed, hvis man ikke vedligeholder og renser skiltet regelmæssigt. Typen af skilt, du har bestilt, afgør hvordan skiltet skal vedligeholdes.

Hvis skiltet er reflekterende, selvlysende eller har en antigraffiti laminat, anbefaler vi, at man rengør skiltet med sæbevand og en blød klud. Det er vigtigt, at alger og alt snavs, bliver tørt af skiltet for at forlænge skiltets levetid. Er der noget snavs på skiltet, som ikke kan komme af med sæbevand, kan du ty til skrappere rengøringsmidler. Da skiltet er beklædt med en laminat, skal du ikke være bange for at beskadige printet. Vær forsigtig omkring kanterne.

Er skiltet ikke reflekterende, selvlysende eller har en antigraffiti laminat, kan du nøjes med at rense skiltet med vand og en blød klud. Her fraråder vi, at man anvender skrappe rengøringsmidler eller eksempelvis en højtryksrenser, da det i værste fald kan ødelægge skiltet.

Ordre

Når du foretager en bestilling via vores hjemmeside, modtager du en ordrebekræftelse umiddelbart efter din bestilling. Har du valgt faktura-betaling vil du modtage en faktura, når skiltene er færdigproducerede og er klar til afhentning eller levering. Når dine varer sendes fra vores butik i Slagelse, vil du modtage et tracking nummer.

Når du laver en bestilling hos E-skilte, vil du i din kurv kunne se fragtomkostningerne. I kurven vil du også kunne se dine muligheder for forsendelse, om du ønsker levering til pakkeshop, privat eller erhverv. Når din ordre sendes fra os, går der typisk én hverdag, før du modtager dit skilt.

Ja, det kan du godt. Hvis du har foretaget din ordre, og ordren ikke er sendt afsted fra os endnu, kan du altid ringe til os på 82823084 eller skrive en mail til [email protected]. Så ændrer vi din ordre med det samme, så du modtager dine ønskede skilte.

Er ordren ikke afsendt endnu, kan du også lave en ekstra bestilling via hjemmesiden og skrive i bemærkningsfelter ved checkout, at du ønsker ordren sendt med din forrige ordre. Her er det vigtigt, at du notere ordrenummeret på din aktive ordre. Som leveringsmetode kan du vælge ‘Afhentning hos E-skilte (Slagelse)’, så du ikke skal betale fragt to gange.

Har du eksempelvis lavet en fejl i dit Design-selv skilt eller skrevet en forkert tekst under tekstændringen, kan du skrive til vores kundeservice på [email protected]. Herefter vil vores designer tage sig af opgaven og sørge for, at du modtager et skilt, der er præcis, som du ønsker.

Når du sender en mail til os, vil vi ofte besvare den med det samme på alle hverdage. Har du ikke hørt fra os inden for 3 timer, har vi muligvis ikke modtaget mailen, og det vil derfor være en god idé at ringe til os på 82823084. Ofte kan vi besvare dit spørgsmål telefonisk.

Ja, det kan du godt. Når du er inde på det produkt, du vil bestille, kan du tilvælge at få tilsendt dit design på mail til korrektur gennemgang. På den måde er vi sikre på, at du modtager det skilt, som du har forventet. Det kan ofte være en god idé, hvis du har lavet en mere kompleks beskrivelse af dit ønskede skilt, eller hvis du eksempelvis bestiller et bryllupsskilt eller en gavecheck, hvor de små detaljer er afgørende.

Det gør vi faktisk. Som standard i sortimentet har vi også skilte på tysk og engelsk. Er der et skilt, som ikke er på det nødvendige sprog, kan du skrive din egen tekst på det ønskede sprog i “Tekstændring”-feltet inde på produktet. Her vil du kunne skrive teksten på det sprog, som du ønsker på dit skilt.

Betaling

Når du laver en bestilling via vores hjemmeside, vil pengene først blive trukket, når ordren sendes fra vores butik i Slagelse. Det betyder samtidig, at du har mulighed for at foretage ændringer til din ordre, så længe pengene ikke er trukket endnu, hvis det skulle være nødvendigt.

Når du handler hos E-skilte, har du mulighed for at betale på mange forskellige måder; herunder også med EAN. For at betale med EAN skal du blot vælge EAN-betaling under trin 2 af checkout, hvor du også indtaster dine kundeoplysninger. Herefter kan du indtaste jeres EAN nummer, Referenceperson og Rekvisitionsnummer.

Ved e-handel kan der nogle gange opstå problemer med betalingen. Det kan eksempelvis være problemer med NemID, MitID eller med netværket.

Oplever du problemer med betalingen, er det en god idé at kontakte os på 82823084, da problemet ofte kan løses via telefonen. Kontakter du vores kundeservice, vil vi i det fleste tilfælde hurtigt kunne løse problemet.

Varer

Når du bestiller et skilt med tilhørende skiltestang, modtager du dine skilte fra os og din skiltesstang fra et eksternt fragtfirma. Vi bestræber os altid efter, at dine skilte og din skiltestang ankommer samme dag, men grundet stangens størrelse og vægt kan den i nogle tilfælde ankomme en eller to dage senere.

Fra det tidspunkt du har lagt din ordre, vil der typisk gå 1-3 hverdage, før du modtager dit skilt. Hos E-skilte har vi ingen lagerføring af varer, så når vi modtager din ordre, bliver dit skilt speciallavet til dig. Således har vi minimalt spild under produktionen, da vi ikke producerer et unødvendigt antal skilte.

Ja, det har vi. Mængderabatten afhænger af, hvor mange skilte du bestiller. Desuden gælder mængderabatten kun for identiske skilte. Herunder kan du se mængderabatterne:

  • Bestiller du 2 stk skilte: 10%
  • Bestiller du 5 stk skilte: 20%
  • Bestiller du 10 stk skilte: 30%
  • Bestiller du 25 stk skilte: 40%
  • Bestiller du 50 stk skilte: 50%

Når du bestiller dit skilt, er det vigtigt, at du bestiller dit skilt i det rigtige materiale. Når du er inde på et produkt, kan du i bunden af hjemmesiden se en samling af videoer, hvor vi beskriver de forskellige typer materiale, så du bedre kan danne dig et overblik over det rigtige valg for dig.

Du kan eventuelt se vores materialeguide her: https://e-skilte.dk/materialeguide/

Ja, det kan du sagtens. Når du er inde på produktet, skal du blot udfylde din tekst i “Tekstændring”-feltet. Herefter vil vores designer overtage opgaven og tilpasse skiltet til dine ønsker. Ønsker du yderligere en korrektur gennemgang af skiltets design, inden vi sætter det i produktion, kan du også tilvælge dette inde på produktet, inden du lægger det i kurven. Når du indtaster din tekst i, vil der komme et nyt felt frem med korrektur under “Tekstændring”-feltet.

Fragt & Forsendelse

Fra du lægger din ordre, vil der typisk gå 1-3 hverdage, før du modtager dine varer. Når du placerer din ordre, bliver dit skilt sat i produktion, hvorefter det sendes til dig. Leveringstiden afhænger af den type materiale, du vælger. Når du bestiller dit skilt, kan du se leveringstiden på det enkelte materiale, inden du lægger produktet i kurven.

Når din pakke sendes fra vores butik i Slagelse, modtager du en mail med et trackingnummer, hvor du kan spore din pakke. Du kan også indtaste dette trackingnummer hos GLS, hvor du kan du følge din pakkes forløb. Her vil du kunne følge trin for trin, hvor din pakke er. Der går typisk én hverdag fra registreringen hos GLS, til du modtager din pakke.

Har du ikke modtaget noget trackingnummer på din e-mail, er din pakke sandsynligvis ikke sendt endnu. Er vores leveringstid overskredet, er du velkommen til at kontakte os på 82823084 eller på [email protected]. Således kan vi se, hvor langt i processen din pakke er.

Ja, det kan du sagtens. Når du har lagt dine ønskede varer i kurven, kan du vælge leveringsmetode. Du skal blot vælge ‘Afhent hos E-skilte (Slagelse)’. Når dine skilte er færdigproducerede, vil du modtage en besked fra os om, at din pakke er klar til afhentning.

Hvis du har modtaget en vare, som er beskadiget ved ankomst, vil vi i de fleste tilfælde blot sende dig et nyt skilt. Afhængig af typen af skilt, kan vi også i nogle tilfælde bede dig om at sende dit skilt retur til os i Slagelse. Her modtager du en returlabel fra os. Er du ikke tilfreds med dit skilt ved ankomst, kan du altid kontakte os på 82823083 eller på [email protected], så vi sammen kan finde en løsning.

Hos E-skilte har vi fri fragt til pakkeshop, når du bestiller for mere end 599 kr. Når beløbsgrænsen er nået, vil du kunne se, at leveringsmetoden GLS Pakkeshop står til 0 kr.

Vedligehold af skilte

Vedligeholdelse af særligt udendørs klistermærker er vigtigt for at sikre klistermærkets holdbarhed og synlighed. Udendørs klistermærker er typisk udsat for vejrforhold, der over tid kan forringe skiltet kvalitet, hvis skiltet ikke bliver vedligeholdt. Vi anbefaler, at man med jævne mellemrum rengør sit klistermærke for at undgå ophobning af snavs.

For at rengøre skiltet, anbefaler vi, at man starter med at tørre skiltet af for støv og andet snavs. Dette kan let gøres med en tør klud eller en børste. Herefter kan man bruge en klud med varmt varm og en mild sæbe til at vaske det øvrige snavs af.

Når du laver vedligehold på dit klistermærke, er det vigtigt at være forsigtig omkring kanterne, så der ikke kommer sæbevand ind under skiltet. Det vil forringe skiltets klæbeevne. Vi fraråder desuden, at man anvender hårde rengøringsmidler.

For at sikre lang holdbarhed på dit plastik (PVC) skilt, anbefaler vi regelmæssigt vedligehold af skiltet. Er skiltet monteret udendørs, vil det blive udsat for vind og vejr, der over tid kan forringe skiltets kvalitet og synlighed. Derfor er det også vigtigt at vedligeholde skiltet med jævne mellemrum.

Hvis skiltet er reflekterende, selvlysende eller har en antigraffiti laminat, anbefaler vi, at man rengør skiltet med sæbevand og en blød klud. Det er vigtigt, at alger og alt snavs, bliver tørt af skiltet for at forlænge skiltets levetid.

Er skiltet ikke reflekterende, selvlysende eller har en antigraffiti laminat, kan du nøjes med at rense skiltet med vand og en blød klud. Her fraråder vi, at man anvender skrappe rengøringsmidler eller eksempelvis en højtryksrenser, da det i værste fald kan ødelægge skiltet.

For at forlænge levetiden på dit aluminiumsskilt skilt, anbefaler vi, at man foretager vedligehold af skiltet med jævne mellemrum. Ved udendørs montering af skiltet, vil det typisk blive udsat for vind og vejr, der over tid kan forringe skiltets kvalitet og synlighed, hvis man ikke vedligeholder og renser skiltet regelmæssigt. Typen af skilt, du har bestilt, afgør hvordan skiltet skal vedligeholdes.

Hvis skiltet er reflekterende, selvlysende eller har en antigraffiti laminat, anbefaler vi, at man rengør skiltet med sæbevand og en blød klud. Det er vigtigt, at alger og alt snavs, bliver tørt af skiltet for at forlænge skiltets levetid. Er der noget snavs på skiltet, som ikke kan komme af med sæbevand, kan du ty til skrappere rengøringsmidler. Da skiltet er beklædt med en laminat, skal du ikke være bange for at beskadige printet. Vær forsigtig omkring kanterne.

Er skiltet ikke reflekterende, selvlysende eller har en antigraffiti laminat, kan du nøjes med at rense skiltet med vand og en blød klud. Her fraråder vi, at man anvender skrappe rengøringsmidler eller eksempelvis en højtryksrenser, da det i værste fald kan ødelægge skiltet.