FAQ – Ofte spurgte spørgsmål

Betaling

Hvornår trækker I pengene?

Når du laver en bestilling via vores hjemmeside, vil pengene først blive trukket, når ordren sendes fra vores butik i Slagelse. Det betyder samtidig, at du har mulighed for at foretage ændringer til din ordre, så længe pengene ikke er trukket endnu, hvis det skulle være nødvendigt.

Kan jeg betale via EAN?

Når du handler hos E-skilte, har du mulighed for at betale på mange forskellige måder; herunder også med EAN. For at betale via EAN skal du blot vælge EAN-betaling under trin 2 af checkout, hvor du også indtaster dine kundeoplysninger. Herefter kan du indtaste jeres EAN nummer, Referenceperson og Rekvisitionsnummer.

Ordre

Hvornår får jeg en kvittering eller faktura?

Når du foretager en bestilling via vores hjemmeside, modtager du en ordrebekræftelse umiddelbart efter din bestilling. Når dine varer sendes fra vores butik i Slagelse, vil du modtage en faktura samt et tracking nummer.

Hvordan ser jeg, hvad fragten koster?

Når du laver en bestilling hos E-skilte, vil du i din kurv kunne se fragtomkostningerne. I kurven vil du også kunne se dine muligheder for forsendelse, om du ønsker levering til pakkeshop, privat eller erhverv. Når din ordre sendes fra os, går der typisk én hverdag, før du modtager dit skilt.

Kan jeg tilføje et nyt produkt til min eksisterende ordre?

Ja, det kan du godt. Hvis du har foretaget din ordre, og ordren ikke er sendt afsted fra os endnu, kan du altid ringe til os på 82823084 eller skrive en mail til [email protected]. Så ændrer vi din ordre med det samme, så du modtager dine ønskede skilte.

Jeg har lavet en fejl i min ordre. Hvad gør jeg?

Har du eksempelvis lavet en fejl i dit Design-selv skilt eller skrevet en forkert tekst under tekstændringen, kan du skrive til vores kundeservice på [email protected]. Så retter vi fejlen, så du modtaget skiltet, præcis som du håber.

Hvorfor har I ikke besvaret min e-mail?

Når du sender en mail til os, vil vi ofte besvare den med det samme. Der kan i nogle tilfælde være længere svartid (op til 3 dage). Oplever du længere ventetid, er du altid velkommen til at ringe til os på 82823084. Ofte kan vi besvare dit spørgsmål telefonisk.

Kan jeg lave korrektur på skiltet, inden det produceres?

Ja, det kan du godt. Når du er inde på det produkt, du vil bestille, kan du tilvælge at få tilsendt dit design på mail til korrektur gennemgang. På den måde er vi sikre på, at du modtager det skilt, som du har forventet. Det kan ofte være en god idé, hvis du har lavet en lidt mere kompleks beskrivelse af dit ønskede skilt, eller hvis du bestiller et bryllupsskilt eller en gavecheck, hvor de små betaler er altafgørende.

Laver I også skilte på andre sprog?

Det gør vi faktisk. Som standard i sortimentet har vi også skilte på tysk og engelsk. Er der et skilt, som ikke er på det nødvendige sprog, kan du tilvælge den feature, som hedder “Tekstændring” inde på produktet. Her vil du kunne skrive teksten på det sprog, som du ønsker på dit skilt.

Varer

Hvorfor modtager jeg ikke min skiltestang samtidig med mine skilte?

Når du bestiller et skilt med tilhørende skiltestang, modtager du dine skilte fra os og din skiltesstang fra en ekstern leverandør. Din skiltestang bliver sendt afsted samtidig med dine skilte, men da skiltestængerne er tunge, bliver de leveret med eksternt fragtfirma.

Hvornår modtager jeg min skiltestang?

Fra det tidspunkt du har lagt din ordre, vil der typisk gå 3-6 hverdage, før du modtager dit skilt. Hos E-skilte har vi ingen lagerføring af varer, så når vi modtager din ordre, bliver dit skilt speciallavet til dig. Således har vi minimalt spild under produktionen, da vi ikke producerer et unødvendigt antal skilte.

Har I mængderabat?

Ja, det har vi. Mængderabatten afhænger af, hvor mange skilte, du bestiller. Herunder kan du se mængderabatterne:

v. 2 stk: 10%
v. 5 stk: 20%
v. 10 stk: 30%
v. 25 stk: 40%
v. 50 stk: 50%

Hvilket materiale skal jeg vælge?

Når du bestiller dit skilt, er det vigtigt, at du bestiller i det rigtige materiale. Når du er inde på et produkt, kan du i bunden af hjemmesiden se en samling af videoer, hvor vi beskriver de forskellige typer materiale, så du bedre kan danne dig et overblik over det rigtige valg for dig.

Kan jeg få min egen tekst på standardskilte?

Ja, det kan du sagtens. Når du er inde på produktet, skal du blot sætte flueben ved “Tekstændring”. Hefter vil et tekstfelt komme frem, hvor du kan skrive den ønskede tekst. Så tilpasser vi skiltet til dine ønsker. Ønsker du yderligere en korrektur gennemgang af skiltets design, inden vi sætter det i produktion, kan du også tilvælge dette inde på produktet, inden du lægger det i kurven.

Fragt & Forsendelse

Hvor lang leveringstid er der?

Fra du lægger din ordre, vil der typisk gå 5-6 hverdage, før du modtager dine varer. Når du lægger din ordre, bliver dit skilt sat i produktion, hvorefter det sendes til dig. Afhængig af kompleksiteten af ordren kan leveringstiden i nogle tilfælde være kortere. Vi bestræber os altid efter at sende skiltene afsted hurtigst muligt.

Hvordan ser jeg Track & Trace på min bestilling?

Når din pakke sendes fra vores butik i Slagelse, modtager du en mail med et trackingnummer. Ved at indtaste dette trackingnummer hos GLS, kan du følge med i din pakke. Her vil du kunne følge med trin for trin, hvor din pakke er. Der går typisk én hverdag fra registreringen hos GLS, til du modtager din pakke.

Er min ordre blevet afsendt?

Har du ikke modtaget noget trackingnummer på din e-mail, er der stor sandsynlighed for, at pakken ikke er afsendt endnu. Er vores leveringstid overskredet, er du velkommen til at kontakte os på 82823084 eller på [email protected]. Således kan vi se, hvor langt i processen din pakke er.

Kan jeg afhente min ordre hos E-skilte?

Ja, det kan du sagtens. Når du har lagt din ønskede varer i kurven, kan du her vælge leveringsmetode. Du skal blot vælge ‘Afhent hos E-skilte (Slagelse)’. Når dine skilte er færdigproduceret, vil du modtage en besked fra os om, at din pakke er klar til afhentning.

Hvad gør jeg, hvor jeg har modtaget en vare, som er beskadiget under transport?

Hvis du har modtaget en vare, som er beskadiget ved ankomst, vil vi i de fleste tilfælde blot sende dig et nyt skilt. Afhængig af typen af skilt, kan vi også i nogle tilfælde bede dig om at sende dit skilt retur til os i Slagelse. Her modtager du en returlabel fra os. Er du ikke tilfreds med dit skilt ved ankomst, kan du altid kontakte os på 82823083 eller på [email protected], så vi sammen kan finde en løsning.

Betaling

Hvornår trækker I pengene?

Når du laver en bestilling via vores hjemmeside, vil pengene først blive trukket, når ordren sendes fra vores butik i Slagelse. Det betyder samtidig, at du har mulighed for at foretage ændringer til din ordre, så længe pengene ikke er trukket endnu, hvis det skulle være nødvendigt.

Kan jeg betale via EAN?

Når du handler hos E-skilte, har du mulighed for at betale på mange forskellige måder; herunder også med EAN. For at betale via EAN skal du blot vælge EAN-betaling under trin 2 af checkout, hvor du også indtaster dine kundeoplysninger. Herefter kan du indtaste jeres EAN nummer, Referenceperson og Rekvisitionsnummer.

Ordre

Hvornår får jeg en kvittering eller faktura?

Når du foretager en bestilling via vores hjemmeside, modtager du en ordrebekræftelse umiddelbart efter din bestilling. Når dine varer sendes fra vores butik i Slagelse, vil du modtage en faktura samt et tracking nummer.

Hvordan ser jeg, hvad fragten koster?

Når du laver en bestilling hos E-skilte, vil du i din kurv kunne se fragtomkostningerne. I kurven vil du også kunne se dine muligheder for forsendelse, om du ønsker levering til pakkeshop, privat eller erhverv. Når din ordre sendes fra os, går der typisk én hverdag, før du modtager dit skilt.

Jeg har lavet en fejl i min ordre. Hvad gør jeg?

Har du eksempelvis lavet en fejl i dit Design-selv skilt eller skrevet en forkert tekst under tekstændringen, kan du skrive til vores kundeservice på [email protected]. Så retter vi fejlen, så du modtaget skiltet, præcis som du håber.

Hvorfor har I ikke besvaret min e-mail?

Når du sender en mail til os, vil vi ofte besvare den med det samme. Der kan i nogle tilfælde være længere svartid (op til 3 dage). Oplever du længere ventetid, er du altid velkommen til at ringe til os på 82823084. Ofte kan vi besvare dit spørgsmål telefonisk.

Kan jeg lave korrektur på skiltet, inden det produceres?

Ja, det kan du godt. Når du er inde på det produkt, du vil bestille, kan du tilvælge at få tilsendt dit design på mail til korrektur gennemgang. På den måde er vi sikre på, at du modtager det skilt, som du har forventet. Det kan ofte være en god idé, hvis du har lavet en lidt mere kompleks beskrivelse af dit ønskede skilt, eller hvis du bestiller et bryllupsskilt eller en gavecheck, hvor de små betaler er altafgørende.

Laver I også skilte på andre sprog?

Det gør vi faktisk. Som standard i sortimentet har vi også skilte på tysk og engelsk. Er der et skilt, som ikke er på det nødvendige sprog, kan du tilvælge den feature, som hedder “Tekstændring” inde på produktet. Her vil du kunne skrive teksten på det sprog, som du ønsker på dit skilt.

Varer

Hvorfor modtager jeg ikke min skiltestang samtidig med mine skilte?

Når du bestiller et skilt med tilhørende skiltestang, modtager du dine skilte fra os og din skiltesstang fra en ekstern leverandør. Din skiltestang bliver sendt afsted samtidig med dine skilte, men da skiltestængerne er tunge, bliver de leveret med eksternt fragtfirma.

Hvornår modtager jeg min skiltestang?

Fra det tidspunkt du har lagt din ordre, vil der typisk gå 3-6 hverdage, før du modtager dit skilt. Hos E-skilte har vi ingen lagerføring af varer, så når vi modtager din ordre, bliver dit skilt speciallavet til dig. Således har vi minimalt spild under produktionen, da vi ikke producerer et unødvendigt antal skilte.

Har I mængderabat?

Ja, det har vi. Mængderabatten afhænger af, hvor mange skilte, du bestiller. Herunder kan du se mængderabatterne:

v. 2 stk: 10%
v. 5 stk: 20%
v. 10 stk: 30%
v. 25 stk: 40%
v. 50 stk: 50%

Hvilket materiale skal jeg vælge?

Når du bestiller dit skilt, er det vigtigt, at du bestiller i det rigtige materiale. Når du er inde på et produkt, kan du i bunden af hjemmesiden se en samling af videoer, hvor vi beskriver de forskellige typer materiale, så du bedre kan danne dig et overblik over det rigtige valg for dig.

Kan jeg få min egen tekst på standardskilte?

Ja, det kan du sagtens. Når du er inde på produktet, skal du blot sætte flueben ved “Tekstændring”. Hefter vil et tekstfelt komme frem, hvor du kan skrive den ønskede tekst. Så tilpasser vi skiltet til dine ønsker. Ønsker du yderligere en korrektur gennemgang af skiltets design, inden vi sætter det i produktion, kan du også tilvælge dette inde på produktet, inden du lægger det i kurven.

Fragt & Forsendelse

Hvor lang leveringstid er der?

Fra du lægger din ordre, vil der typisk gå 5-6 hverdage, før du modtager dine varer. Når du lægger din ordre, bliver dit skilt sat i produktion, hvorefter det sendes til dig. Afhængig af kompleksiteten af ordren kan leveringstiden i nogle tilfælde være kortere. Vi bestræber os altid efter at sende skiltene afsted hurtigst muligt.

Hvordan ser jeg Track & Trace på min bestilling?

Når din pakke sendes fra vores butik i Slagelse, modtager du en mail med et trackingnummer. Ved at indtaste dette trackingnummer hos GLS, kan du følge med i din pakke. Her vil du kunne følge med trin for trin, hvor din pakke er. Der går typisk én hverdag fra registreringen hos GLS, til du modtager din pakke.

Er min ordre blevet afsendt?

Har du ikke modtaget noget trackingnummer på din e-mail, er der stor sandsynlighed for, at pakken ikke er afsendt endnu. Er vores leveringstid overskredet, er du velkommen til at kontakte os på 82823084 eller på [email protected]. Således kan vi se, hvor langt i processen din pakke er.

Kan jeg afhente min ordre hos E-skilte?

Ja, det kan du sagtens. Når du har lagt din ønskede varer i kurven, kan du her vælge leveringsmetode. Du skal blot vælge ‘Afhent hos E-skilte (Slagelse)’. Når dine skilte er færdigproduceret, vil du modtage en besked fra os om, at din pakke er klar til afhentning.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en vare, som er beskadiget under transport?

Hvis du har modtaget en vare, som er beskadiget ved ankomst, vil vi i de fleste tilfælde blot sende dig et nyt skilt. Afhængig af typen af skilt, kan vi også i nogle tilfælde bede dig om at sende dit skilt retur til os i Slagelse. Her modtager du en returlabel fra os. Er du ikke tilfreds med dit skilt ved ankomst, kan du altid kontakte os på 82823083 eller på [email protected], så vi sammen kan finde en løsning.