Reklamation

Ordre oplysninger

Guide til reklamation

Hvis der er noget galt med varen

Vi beklager at du har en reklamation på din vare. Vi vil gøre alt hvad vi kan for at få den løst bedst og hurtigst muligt.

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere? 

Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Har du yderligere brug for hjælp, så kontakt gerne vores kundeservice på 82 82 30 84. Vi sidder klar til at svare på de spørgsmål du måtte have.